torstai 23. kesäkuuta 2011

Fear

Aamupaino 67,5kg

Mun maha on kyllä kasvanut. Oon siitä varma. Näytän muutenkin aina vaan läskimmältä.
Mua on alkanut pelottaa. Ja jopa ahdistaa. Nää ilmenee nyt ekaa kertaa pitkään aikaan, tähän asti tää laihis on ollut vaan... hauskanpitoa. "Kivaa, taas yksi kilo lähti!" -tyylillä. Paino on lähtenyt ihan liian nopeasti. Ihanaahan tuo, mutta sitten aloin miettiä tulevaa. Mitä jos kaikki mitä oon laihtunu on ollu vaan nesteitä? Mitä jos kaikki kilot tulee heti takaisin? Mitä sitten kun ne ei lähdekkään niin helposti? Mitä jos en jaksakkaan tehdä tämän enempää työtä sen eteen? Mitä jos luovutan, ja lihon taas? Tuo viimeisin ei olisi yhtään uutta mun elämässä.
Mutta parempi elää vain päivä kerrallaan. Wake up - Survive - Go back to sleep. Muuta mun ei tarvitse tehdä. Mutta mun pitää rakentaa suunnitelmia, se on mun tapa hankkia toivoa, se inspiroi mua jatkamaan.

Niin tosiaan, suunnitelmista puheen ollen, oon miettinyt vähän loppukesän ohjelmaa:
Tänä sunnuntaina alkaa mun 5 päivän paasto. Tavallaan kesäkuun "loppuhuipennus", tän ideana ei periaatteessa ole laihtua sen enempää, mutta pitää ne kuun aikana laihdutetut kilot poissa ja antaa vähän lihomisvaraa.
Seuraavalle viikolle (4.-10.7.) mulle on annettu haaste höyhenen foorumeilla. Haaste kuului näin:
"Seuraava syö joka päivä 100kcal enemmän kuin edellisenä, aloittaen 100kcal (eli ekana päivänä 100kcal, toisena 200kcal jne..), viikon ajan & tekee joka päivä 10min enemmän aerobista liikuntaa (juoksu/pyöräily/uinti/yms..) kuin edellisenä päivänä, aloittaen 10min (ekana 10min, toisena 20min jne..) samaisen viikon ajan." 
Toi käy just sopivasti tuolle viikolle, pääsen hiljalleen totuttelemaan normaaliin syömiseen paaston jälkeen, koska tuota seuraavan viikon (11-18.7) olenkin rippileirillä, jossa syödään viisi kertaa päivässä ja katsotaan että kaikki syö... Isosena siis, oon -95 syntynyt, en mene sinne oppilaaksi :D
Ja huomenna, ellei oo tosi paska sää niinkuin tänään, niin aattelin mennä hölkkäilemään malmin lentokenttää ympäri (5,8km). Oon nimittäin nyt pari päivää luistanut huolella kaikesta liikunnasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti