lauantai 11. kesäkuuta 2011

motivation


Koko aamun olin ihan innoissani liikunnasta, paastoamisesta, koko laihdutuksesta yleensäkin. Kävin juoksemassa melkein heti kun heräsin. En millään lenkillä vaa juoksin aikaa vastaan ehkä n. 1300m? Mun aika oli 6:52, eli aika huono. Yritän parantaa mun juoksukuntoa ja juoksutyyliä.
Hetken ehdin hengähtää, sitten innoistuin menemään meidän trampalle hyppimään. Ja hypin. Ja hypin. Ja hypin. En viittinyt lopettaa ennen kuin olin ollut siellä yli tunnin. Sen pitäis olla tosi kuluttavaa, samaa tasoa kuin lenkkeily kai, mutta sitä on vaikea uskoa kun en kauheasti edes väsynyt tuosta.
Koikeilin myös "tonnin treeniä", eli kymmentä eri lihaskuntoliikettä ja kaikkia 100 toistoa, yhteensä siis 1000 toistoa. Tein vatsoja, selkiä, punnerruksia, askelkyykkyjä - tollasia perusliikkeitä.

Ton mun liikuntainnon loputtua makasin vaan pihalla kolme tuntia ottamassa aurinkoa, kerrankin ehdin kun heräsin jo kahdeksalta :) Puoli neljän aikaan keitin sitten itselleni tomaattikeittoa ja söin sitä 2dl, eli noin. 65kcal. En aio syödä muuta tänään, haluan huomenna pistää raksin 71 kohdalle. En oo hörppiny tänään vielä yhtään teetä, mutta totesin että kahvi on tosi hyvää! Koska
a) siitä saa niin paljon energiaa, tehoaa samallailla kuin energiajuomat yms.
b) jos siihen ei laita sokeria tai maitoa niin siinä ei ole suunnieleen yhtään kaloreita, eikä ainakaan mitään lisäaineita
c) se vie nälän
d) ja nopeuttaa ruuansulatusta, toimii suunnilleen laksatiivina tarpeeksi juotuna


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti