tiistai 28. kesäkuuta 2011

Hunger hurts, but starving works

Älä huoli äiti, ei mulla ole nälkä. Mulla on hyvä olla.

2. PAASTOPÄIVÄ
En ymmärrä miten oon onnistunut välttelemään tätä tunnetta. Tai miksi? Mulla on ihanan keveä olo. Ja puhdas. Vielä kolme päivää jäljellä... Pah, voisin jatkaa tätä päivätolkulla. Koko loppuelämäni vaikka. Niin mä nyt sanon, mutta tiiän että heti perjantaina oon jo ruuan kimpussa. Saa kylläkin nähä sitten, että löytyisköhän multa itsekuria jatkaa tätä koko viikon? Paha vielä sanoa, kaksi päivää vasta takana.

En oo syöny mitään tuon juhannuksen jälkeen. En ole edes halunnut. Tai on mun tehnyt mieli vaikka mitä ruokia, tosi monesti, mutta en ole edes toista kertaa harkinnut että aikoisin syödä. En mä niin helposti voi luovuttaa. 
Mun tekee mieli hampparia :( ... EI!
Oon kyllä juonut tosi paljon, niin olin suunnitellutkin. Voisin kyllä juoda enemmän vettä, nyt oon litkiny lähinnä vain kalorittomia mehuja ja limuja.

America's next top model toimii nyt mun tän viikon thinspona, oon katellu sitä silmät kiinni ruudussa :) Onhan tuolla noit plussize-mallejakin, mutta suoraan sanottuna ne näyttää musta vaan lihavilta. Oon muutenkin vaan löhönnyt himassa katsomassa tv-ohjelmia, vähän huolestuttaa kun en ole tehnyt mitään rankempaa liikuntaa ollenkaan. Mun hyvä kaverikin kysyi haluaisinko mennä sen kanssa loppuviikoksi niiden mökille. Sanoin että en ehdi kun oon sopinut niin paljon kaikkea. Kauhea valehtelija, oisin kyllä halunnut mennä, mutta tiiän että viis päivää neljän seinän sisällä sen kanssa = en mitenkään pystyisi koko aikaa välttymään syömiseltä, en vaan halunnut riskeerata.
Ja kamalinta on tää vatsan armoton ääntelehtiminen!! Ihan hävettää olla kavereiden kanssa kun aina kun me ollaan hiljaa niin mun vatsa huutaa niin että kaikuu. Ehkä tää nälkä kaikkoaa. Vaan läskit on nälkäisiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti