sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Keep calm and don't eat


HYVÄ MINÄ! Mulla on oikeesti voittajafiilis!

Okei, näin heti alkuun pitää kuitenkin ikävästi mainita että eksyttiin tänään parin kaverin kanssa mäkkiin ja tilasin kylläkin vain Ceasar-salaatin ja veden, mutta tulihan siinä pari ranskalaista maistettua. Mutta eihän tuo nyt mikään paha ollut? Syötiin siellä kuitenkin joskus kahdelta päivällä, ja yhteensähän nuista tuli vaan joku ehkä ihan vaan parilla yli 200kcal. Ja tuossahan oli kuitenkin mun koko päivän ruuat.

Niiin ja liikunnasta... noh, oon kävelly tänään paljon. Ok no toisaalta hyvä levätä välillä, olin tänäänkin niin väsynyt etten jaksanu suunnilleen edes kävellä, kun noiden lisäksi mitä eilen jo mainitsin niin kävin illalla (yöllä) vielä n. 20km pyörälenkillä ja kävelin koiran kanssa ehkä puoli tuntia. Ja huomenna alkaa taas se 4pv treenijakso, siellä kuolee muutenkin.


Mutta siis - mun pääpointti oli tämä: vähän myöhemmin oltiin mun kaverin, A:n kanssa istumassa jossain puistossa ja en muista mistä se lähti, mutta jotain puhuttiin ruokailuista ja syömisestä. Sitten se jotain mainitsi, että "sunhan pitäisi syödä neljän tunnin välein, et sä muuten voi laihtua!" (ja paskat ei se itekkään niin paljoa syö). En oikeesti voi edes sanoin kuvailla, noi sanat sai mut ihan sekaisin. Ihan kun mun pää ois jakautunu kahtia ja alkanu riitelemää ittensä kanssa "sun on pakko syödä, kyllä sä voit jotain syödä" "eii älä syö, mieti sun aamupainoa, tuut olemaan ylpeä itsestäs!". A katto mua kun hullua, meinasin about hyperventiloida. Ja jos meillä ei olis ollut niin kiire olisin vaan juossut kotiin syömään jonkun leivän, koska kyllähän mulla sillon jo nälkä oli, mutta tiedän ettei se varmasti olis jäänyt siihen leipään jos olisin antanut ittelleni luvan syödä. Olin sitten vielä joku neljä tuntia ulkona, siinä ajassa sain mun pään selväksi etten aio vielä antaa periksi :) Meinasin alkaa itkemään onnesta A:n lähdettyä kun olin kerrankin voittanu itteni.

Is it worth eating when you're just going to be hungry again in a couple of hours?

1 kommentti: