torstai 2. kesäkuuta 2011

CHALLENGE: Skinny bitch of June

Olin taas koko illan töissä siellä Your Movessa. Kiskatyöntekijöille sanottiin että koska on vika päivä niin kiskan ruokia saa syödä jos tekee mieli, ettei tarvitse heittää pois.... Loput voittekin vaikka arvata.

En aio ees tehdä mitään listaa siitä mitä söin koska siihen menis varmaan koko postaus enkä muutenkaan aio mollata itteäni tästä päivästä (=viimesestä kahdesta viikosta) vaan ottaa itseäni nyt niskasta kiinni kun kesäkuu on alkanut! Oon luonu kaikkia uusia tavoitteita tälle kuukaudelle ja ottanut jopa haasteen vastaan. Suunnittelin jonkunlaisen ruoka- ja liikuntaohjelman koko kesäkuulle, jossa on määrätyt kalorimäärät ja vähimmäisliikunnat mitä pitää tehdä, tällanen siitä tuli:

Tän loppuviikon yritän vaan pärjää yhellä aterialla päivässä ja ilman herkkuja niin pääsen hyvin alkuun.

Liikunnat:
Ens viikolla mulla alkaakin sitten kolmen viikon Reggaeton-kurssi (sellasta latinalaista energistä tanssia joka treenaa hyvin ylävartaloa), eli kaikilla kuukauden kokonaisilla viikoilla ma-to treenit klo 17-18.
Muina päivinä voin käydä esim. pyöräilemässä, salilla, uimassa, tai vaikka kokeilemassa jotain ihan uutta.
Joka päivä käytävä aamulla 2,5km lenkki, se on mun vakio, mutta alan varmaan pidentämään kuun loppua kohti
Illalla pakollinen lihaskunto on 100 vatsaa ja 100 askelkyykkyä. Sen lisäksi teen vaikka kylkiä, selkiä, jalannostoja, punnerruksia, painonnostoja, mikä milloinkin tuntuu tarpeelliselta.

Ruokailut:
Joka viikolla max. 3000kcal yhteensä. Se voi jaotella esim. että kuutena päivänä 500kcal ja yksi päivä paastoa.
En luettele mitään sallittuja ja kiellettyjä ruokia kun ne ovat aika itsestäänselvyyksiä, herkkulakko kuitenkin koko kuukauden.
Sunnuntai 26. - Torstai 30. kesäkuuta paasto. Mun ensimmäinen viiden päivän paasto, joten valmistaudun tohon kunnolla. Paastolla sallittua on ainoastaan nesteet, kalorittomat sellaiset, esim kahvi, kokis zero, pepsi max, jne. ja paljon vettä!!

Tossa haasteessa pyydettiin before/after kuvat ja mitat, mutta mittailen ja kuvailen mieluummin aamulla kun tää ihana turvotus on ehkä vähän laskennu (aina saa toivoa).

Oon huomannu tässä viimeaikoina että musta oikeesti näkee miten oon lihonu. Näytän ihan joltain tankilta, ja tänään musta otettiin joku ehkä maailman kauhein kuva, oon siinä ihan luonnollisesti, mutta siinä on ihan KAUHEA kaksari.... pistän sen nyt tähän ihan ittellenikin muistutukseksi siitä miltä oikeesti näytän

Nami hei.... 


Sain tänään todellakin kunnollisen palautuksen takaisin maanpinnalle, kun olin sopinut terkkarin kanssa käyväni siellä tänään punnituksessa. Arvasin että kiloja olisi tullut lisää, ja oikein arvasinkin: nyt oon taas ylipainon puolella :) Tavoitepainoon yli 20kiloa jäljellä.


Mun tavoite kesäkuussa on päästä alle 70kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti