lauantai 11. kesäkuuta 2011

Scale


Aamupaino 71,9.

Tykkään tuosta vaa'asta - vaikka se näyttääkin varmaan puoli kiloa normaalia vähemmän
Mutta se on mun vaaka ja elän sen mukaan.
Laitoin nyt raksin 72 kohdalle, vaikka pelkään että se tuosta nouseekin.
Mutten anna sen nousta. Nyt kun mulla on vaaka niin käyn siinä aina aamulla ja illalla. Illa en aio painaa enempää kuin aamulla, aamulla taas paljon vähemmän kuin illalla.

Mun "listassa" on paikat kahdellekymmennellekahdelle, siis 22 raksille, ja oon täyttäny siitä nyt neljä. Enään kolme jäljellä mun välitavoitteeseen, mun kesäkuun tavoitteeseen.
Mutten nyt keskuussa aio jäädä siihen - aion punnita itseni joka aamu mielessäni se 54kiloa mihin pyrin.
Kahdeksantoista raksia jäljelllä.

Ja muistan edelleen sen mitä lupailin siitä 100kcal eilen illalla.
Ja muistan edelleen sen rasvan määrän mitä söin eilen illalla.
Ja mua edelleen oksettaa aivan älyttömästi niinkuin eilen illalla - tuntuu vastasyöneeltä, ei pysty liikkumaan.
Lihaskunnot teen heti kun turvotus laskee, tänään haluaisin käyttää vähän normaalia enemmän aikaa urheiluun, mutta kaveritkin vie varmaan osan ajasta.

JA JAAAAHA huomasinkin just että en ollu edes katsonut kelloa kun nousin äsken ylös, oletin sen olevan jotain 8 tai 9, mutta sehän olikin vasta puol viis =) kumman pirtsakka olo, oompa tyhmä. Ei ihme et on vielä tällainen olo! En haluu sotkea mun unirytmiä enää yhtään kun oon jo melkein saannu sen korjattua, joten meen nyt vielä hetkeksi kuitenkin nukkumaan.

1 kommentti:

  1. Onnea onnea onnea <3 Sun paino on pudonnut tosi hyvin. ;> Tsemppiä tähän päivää ihan hirveesti.
    Ja kiitos kommentistasi <3

    VastaaPoista