maanantai 6. kesäkuuta 2011

Kesäloma, aah

ahh, eka kunnon kesälomapäivä, vihdoinkin sai nukkua pitkään 

Eilinen kruunasi mun puolen vuoden odotuksen - vihdoinkin eroon peruskoulusta!! Päättäreitä vietin ihan vaan parin kaverin kanssa, en tapaa juoda yleensä juuri ollenkaan, joten eilenkin meni vaan kolme lonkeroa. SILTI ne perkeleen kytät pisti just mut hankaluuksiin, koska kaikki juomat sattu olemaan just mun laukussa... No onneks tosta ei mitään pahempia seurauksia pitäisi tulla.

Eilen tuli jostain syystä myös syötyä perkeleesti jätskiä :D jotenkin vaan aina eksyttiin kauppaan ostamaan jätskit. Mulle kolme pingviinituuttia. En aio edes laskea mitään kaloreita, söin taas semi vammasesti pitää myöntää: noiden jätskien lisäks lohipatonki ja sitten yöllä kun tulin kotiin niin paistettua perunaa, wokkivihanneksia ja ruisleipää?? Perus meitsin yötankkaus. Vähän turhaa kuitenkin 2 aikaan yöllä kun ei ollu ees nälkä vaan ois voinu mennä suoraan nukkumaan mutta minkäs sille nyt enään mahtaa :)

Mutta tänään taas voin vihdoinkin näin illalla sanoa olevani ylpeä itsestäni, oon koko päivänä syöny 2 nektaria, yhen ananaspurkin (ei sokerilientä) ja kupillisen vihreää teetä. Sitten ton lisäksi keksin tietysti vielä juoda melkein puol pulloa normikokista, mutta se nyt ei oo yhtä paha kun noi mun kolmen ruokalajin yöpalat. Nyt kun kesäloma on alkanu, niin oon päättänyt ottaa itteäni kunnolla niskasta kiinni! (parempi myöhään kuin ei milloinkaan...) On niin ihanan lämmin ja tekis mieli vain hillua rannalla bikineissä ja ottaa aurinkoa, kunhan vain kehtaisi pitää niitä bikineitä ilman että pitää peitellä vatsaa ja reisiä ): Aurinkoa oon kyllä jo ottanutkin, omalla pihalla tosin vaan. Rakastan sitä kullanruskeaa ihonväriä joka mulla tulee sitten loppukesästä olemaan, haluan sitten myös olla sen näköinen että sitä ihoa kehtaa näyttääkin.

Mitään liikuntaa en ole ehtinyt harrastamaan oikeastaan ollenkaan koko viikon aikana, mutta onneks huomenna alkaa ne reggaeton-treenit neljänä päivänä viikossa, eli pääsen kunnon lihaskuntokuurille! Muutenkin jos nyt vihdoin jäisi vähän aikaa niin salilla ja lenkillä käymistä vois lisätä taas vähäsen...

Mä niin tarviin vaa'an... pitäis käydä sillä joka ikinen päivä, haluun seurata mun edistymistä. Pakotan isin ostamaan sellasen mahd. pian.

PS: mun tämänhetkinen päänsisäinen soittolista:
Yeah yeah yeahs - Gold Lion
Yeah yeah yeahs - Hysteric
Lykke Li - Let It Fall
Coeur de Pirate - Fondu Au Noir
Massive Attack - Teardrop
Yann Tiersen - Summer 78
Vampire Weekend - Holiday

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti