torstai 16. kesäkuuta 2011

Close enough

Aamulla tuo mun motivaatiopurkaus pääsi valloilleen, ennen yhtä olin ehtinyt jo käydä puolen tunnin hölkkälenkin, tunnin kävelyllä koiran kanssa, hyppiä tunnin trampalla, kävellä portaita ylös alas käsipainojen kanssa. Ja pysyä erossa ruuasta.
Tanssitunnillekkin menin pyörällä (matkaahan ei ollut kuin se kevyt 15km). Tarkoitus oli pyöräillä takaisinkin, mutta Helsingin keskusta, gotta love it <3 Eihän mun pyörä tietenkään enään siinä pihalla ollut :)
Sitten tulin kotiin, tarjosin mun kaverille välipalakeksin, ja päätin ottaa itekkin. Sitten istuttiinkin jo pöytään syömään: Kanaa ja nautaa, ruisleipää lohen kanssa. Ja tietysti myös ne M&M'st mitä oli jäljellä...
Lihaskunnotkin jäi nyt tekemättä



Äsken vain mollasin itseäni siitä, miten heikko olen houkutuksille, miten söin taas niin paljon, miten liikuin taas niin vähän

Mutta sitten aloin miettimään tarkemmin. Sain mun syömisen pysäytettyä, ennen kuin siitä todella kehittyi mitään pahemman tason ahmimiskohtausta. Söin kyllä paljon, mutten liikaa.
Mietin tota mun liikunnan määrää. Olin suunnitellut liikkuvani yhteensä n. 7,5h. Noiden lisäksi vielä se paluumatka pyörällä, puol tuntia hyppynarua ja tunnin lihaskunto. Mutta nyt toi tuntimäärä kuulostaa vaan hullulta. Liikuin tänään kuitenkin noin viisi tuntia suht rankkaa liikuntaa, senkin pitäisi olla ihan älytön määrä jo. Sitä paitsi en oo ikinä, koskaan hölkännyt noin pitkää matkaa tai noin pitkää aikaa putkeen, vaikka se lyhyeltä kuulostaakin. 15minuutin jälkeen olin jo valmis pysähtymään, mutten antanut itseni.

Joten yhteenvetona: Olen kontrolloinut itseäni syömisessä, en luovuttanut liikunnassa, ja mun iltapaino oli 800g vähemmän kuin aamupaino.
Yritys hyvä kymmenen, voin olla ihan tyytyväinen tästä päivästä :)

Mutta huomiseksi: Ei ruokaa ennen kuin vaa'an luku alkaa kutosella. Eli paasto kunnes paino putoaa alle 70.


Stairway to heavenThe stairway of starvation leads to perfection. It's a hard climb. You can do it.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti