lauantai 11. kesäkuuta 2011

If i eat anything...

...I'll eat everything.

Toi lause kummittelee mun mielessä. Toi on niiin totta! Niin osuva mulle ja mun toimintatavoille. Voisin vaan useamminkin muistaa sen loppuun asti:

If I eat anything, I'll eat everything. So I eat nothing!



Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. Läski. 

Arrrggghhh. Oon taas vaan syöny koko päivän. Aamusta alkaen. Meille tarjottiin ilmanen päivällinen/lounas mikä onkaan siihen aikaan, joskus 12 ja söin siellä jotain lihapyörykän, kaks perunaa, kasvisvartaan ja hellvetisti ranskanleipää ... tänkin päivän aikana menny taas 2 jätskiäkin ja yks mehujää. Niin ja kuka sanoi että estot katoaa kun juo? Aplodit sille, enkä nyt puhu seksistä tai mistään sosiaalisista tilanteista, parin juoman jälkeen syöminen kuulostaa vaan tosi hauskalta eikä siinä yhtäkkiä olekaan mitään vikaa :) Ei vai? Olin tänään siellä mun kaverin synttäribileissä. Heti kun pääsin siitä talosta ulos niin juoksin lähimmälle puskalle ja työnsin sormet kurkkuun kun ajattelin sitä rasvan määrää mitä olin tunkenut sisääni sen illan aikana (en aio sanoa yhtään mitään siitä mitä söin, vajoan maan alle) mutta vittu: MILLOIN mä opin oksentamaan itseaiheutetusti? En ikinä...

Kaiken kukkuraksi kun tuun kotiin niin isi ilmoittaa että se uus vaaka on nyt mun huoneessa...... LOISTAVA AJOITUS ISKÄ. Voisinpa käydä siinä just nyt ihan vaan kostoksi, että älyän ettei tällainen voi toistua, että älyän että jos tällainen toistuu niin en ikinä pääse mun tavoitteeseen... Vaa'alle än yy tee nyt ! ...


MITÄÄÄHHH!?!??! ok toi ei kyllä voi olla oikeassa? No siis kyllähän vaa'at näyttää eri lukemia kun viimeksi kävin terkkarin vaa'alla ja asdfghjkl. Mutta jooh, 72,5 siis (muka) 2,5 kiloa vähemmän kuin viikko sitten. Täydellä vatsalla! Oookoo? No käyn aamulla sitten uudestaan ennen kuin merkitsen sivupalkkiin että 73, mutta musta tuntuu että se terkkarin vaaka on vaan näyttänyt väärää lukua? No en valita, nyt mennään juuri vain ja ainoastaan tuon vaa'an mukaan! Nyt pitää vain mahd. nopeasti päästä alle 70.

Löysin meidän kaapista ananasta, tomaattikeittoa, ja vähän lisää vihreetä teetä, aion elää niillä nyt ainakin pari päivää! Nyt mun on pakko syödä niin minimaalisesti kuin pystyn - kuitenkaan paastoamatta. Eli ruuista max 100kcal per päivä = just joku ananaspurkki tai pussillinen tomaattikeittoa jonkun teen kanssa ois ihanne. Musta tulee vielä kevyt ja hento, en aio jäädä tällaseks läskikasaks -.-

3 kommenttia:

  1. http://cdn.blisstree.com/files/2012/01/when-did-this-become-hotter-than-this.jpg

    VastaaPoista
  2. Vähä oot läski!!!!!!! Noloo!

    VastaaPoista
  3. Ei se pelkkä ruoka sua auta, sun pitää liikkua.Eka liikut vähän joka päivä sama sama sama. Sit vaan koko aika lisäät tahtia ja ku oot tehny sitä 2vuotta : walaa oot joka pojan unelma

    VastaaPoista