tiistai 21. kesäkuuta 2011

Protect me from what I want

Ajattelin tällä kertaa vähän säästää näiden mun KUUDEN (ja muutaman ilmoittautumattoman??) ihanan lukijan iltasatuaikaa joten tiivistän tästä päivästä nyt vaan tällasen pikaisen energiansaanti- ja -kulutustilastoinnin. Mitään kalorimääriä en jaksa alkaa tarkemmin arvioimaan, mutta näenpähän miten laiska ja läski olen ollut tänään.

Ruuat:
Kolme viinirypälettä = 10kcal?
2dl fun light summer = 2kcal
Pepsi Max 0,5l = 2kcal
Ruislohipatonki, oli siinä kananmunaakin (olin kaverin kanssa neljä tuntia, vältyinpähän mäkkiaterialta!) = apua varmaan 450kcal
Moccachino-kahvi = n. 80kcal
Uusi kokeilu! Proteiinipatukka = __vain___ 135kcal
ED lemon light = 40kcal
Vihreä tee = 1kcal
= 720kcal

Liikunnat:
4h keskustassa kävelyä varmaan 6 kiloa painavan laukun kanssa = 800kcal??
Reggaeton 60min = about 380kcal ?
Juoksumatolla 60min (kävelyä, hölkkää, juoksua 5min vuorotellen) = mittarin mukaan vajaa 600kcal
100 vatsa-, selkä- ja kylkirutistusta sellasessa penkissä missä nojataan sellaseen tukkiin u know = 150kcal??
100 "penkkipunnerrusta" ja 100 vetoliikettä samaisella laitteella = 80kcal??
= 2010kcal

Okei, anteeks oon tosi, tosi huono arvioimaan etenkin kulutusta noissa kalorimäärissä, jouduin kattomaan kiloklubin sivulta vähän apua mutta eihän siellä lue esim mitään lihastoistojen määriä tms... Mun tietoisuus tästä aiheesta rajoittuu tasan hölkkään, hyppynaruun ja pyöräilyyn, muuten oon ihan ulalla, joten ehkä jätän nää tilastoinnit tästä lähtien vähän vähemmälle, ellen sitten jostain halua erikseen mainita. Sen verran tosta kuitenkin näkee että kulutinpahan ainakin kaksi kertaa sen verran mitä söin =)


Aamupaino oli tänään 68,8kg - laskenut eilisaamusta puoli kiloa. En laita vielä rastia 69:n kohdalle, koska odotan kauhulla että mitä toi ilkeä laite aamulla taas näyttääkään. Jotenkin tuntuu että oon vaan lihonu tänään vaikka oonkin kovasti yrittänyt välttyä.

Eipä mulla muuta, loppuun vähän thinspoa, nää on mun lemppareitä tällä hetkellä:













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti