keskiviikko 8. kesäkuuta 2011

Forever alone

Se iksi muhun taas. Mä oon niin kyllästynyt olemaan yksin. En haluu elää minään iksinkkuna loppuelämääni, mut musta vaan tuntuu mahdottomalta ajatukselta että ikinä pääsisin minkäänlaiseen suhteeseen kenenkään kanssa. Mä en tiedä mitä mä teen väärin, ehkä seurustelu on tarkotettu vain laihoille tytöille. Huoh.
t: 15-vuotias joka ei ole koskaan seurustellut...    
Mutta anyways, musta tuntuu, että oon nyt  v i h d o i n k i n  saanut itseäni niskasta kiinni! Oon viimeiset kaks päivää - okei, 2 päivää, mutta jostainhan se pitää aloittaa - syöny vaan hedelmiä (ananasta, vesimeloonia, appelsiinia, rypäleitä) ja juonu paljon paljon vettä ja vihreetä teetä, pysynyt erossa ruuasta kaheksan jälkeen (oikeestaan jo neljän jälkeen, kun en syö enää kun tulen treeneistä), liikkunukkin ihan kiitettävästi :) 
Ok, tuolla liikunnalla en vielä ylpeile. Musta tuntuu jo noiden 3 treenien jälkeen että mun vatsalihakset ei ikinä rentoudu, mikä on ihana tunne ♥ mutta ei silti tarpeeksi. En oo käyny lenkilläkään nyt ollenkaan! Eilen se ei kyllä jäänyt ees tarpeeseen, kun pyöräilin lähes 10km lenkin sellasta reilua 20km/h tuntivauhtia (kaveri ajoi vieressä skootterilla) ja tein vielä lihaskunnot pidemmän kaavan mukaan aamulla. 
Tänään taas onnistuin nukkumaan vajaa kuusi tuntia pommiin, en edes ymmärrä miten se on mahdollista kesälomalla, mutta jotenkin mun sisäinen kello ei vaan hyväksyny aamukahdeksan herätystä ja niimpä jäi tällä kertaa hammaslääkäri välistä. Oon nyt siis koko päivänä ehtinyt vain käymään siellä treeneissä ja sitä ennen syömään paljon paljon vesimeloonia. Nyt aion käyttää loppuillan (yön) teen juomiseen ja leffan katsomiseen :) Ainiin ja ne lihaskunnot vielä! Kattoo sen jälkeen jos lähtis vaikka ulos A:n ja I:n kanssa. Me yöulkoilijat :D    
Tässä vielä tämmönen kuva"tehtävä"
The hair you would die for.
Your dream place to live.
Clothes you would like to wear.
The way you would spend most of your days.
The things you would like to have.
Person you would love to look like.
Kuvat: we♥it <------ FYI tuolta yleensä hankin myös kaikki muutkin blogi/thinspo kuvat

1 kommentti: