tiistai 7. kesäkuuta 2011

Can't control myself

Giving up to temptation doesn't bring satisfaction...


Aamusta ihan lähes iltaan asti mulla oli niin paljon menoja etten edes ehtinyt pysähtyä miettimään että pitäisikö jotain syödä. Ja jos sitä mietin, päädyin kuitenkin lopputulokseen etten halua pilata tätä vielä, en vielä kun olen vasta päässyt alkuun.

Koko päivän sitten elelin onnessani sillä mun vihreää teetä ja kurkkupastilleja -ruokavaliolla samalla kun kääntelin päätäni puolelta toiselle että menisinkö vai enkö menisi illalla R:lle syömään, kun mut oli sinne kutsuttu. Illalla päätin sitten kuitenkin mennä, ajattelin että pitäisi syödä kunnon ruoka kun olin niin nälkäinenkin niiden treenien jälkeen... Ja tietysti siellä oli tarjolla kakkua. Paljon kakkua. Sen veljellä oli ollut ylppärit lauantaina, joten siellä oli todella todella paljon kakkua. Siinä sitten maisteltiin niitä kakkuja, ja päädyttiin kattomaan leffaa popparikulhon kera.

Tietysti mulla sitten jäi siitä vielä "nälkä" (=älytön ruuanhimo) ja kotona paistoin ittelleni liha-nuudeliwokkia jonka kanssa söin meloonisalaattia ja pari ruissämpylää.... ja kurkunkostukkeeksi lämmintä kaakaota VAIHTEEKS tollanen kiva kevyt iltapala.

Ja tässä nyt ihanan täydellä ja pullottavalla ja löllyvällä ja ällöttävällä vatsalla päätin että aion mennä ens perjantaina mun kaverin synttäreille. Ja tietysti se järjestää rantabileet, onnekas kun on kesällä syntyny. Just katoin jotain musavideoita joissa ihmiset bilettää bikineissä uima-altailla, eih mä elän salaattilinjalla seuraavat kolme päivää. Tiiän että kun mut pistää rannalle, on yli 25 astetta lämmin, ja annetaan ees pieni hörppy jotain juotavaa, niin mulla ei vaan pysy täydet vaatteet päällä. Ei sitten millään. En vaan omista minkäännäköistä itsehäpeää tollasissa tilanteissa, joten tarviin nyt pikasesti sellasen vatsan ettei tarvitsekaan hävetä. Okei enhän mitenkään voi saada tota läskin määrää kolmessa päivässä pois mutta ainakin estän sitä kasvamasta!! Tää on vala.

Yäk mä tunnen miten noi ruuat sulautuu mun vartaloon ja muuttuu mun reisiä ja vatsaa ympäröiväksi läskilöllöksi. HYI SAATANA. Nyt mun on pakko tehä ees jotain lihaskuntoa, mietin vaan että miten ihmeessä onnistun jättämään sen joka päivä näin myöhäselle... Huomenna voisin tehdä heti aamulla, ja siihen perään sitten vartin lenkille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti